hmm..


1. Hur gammal är du om fem år?25
2.Vem var den sista du träffade? William
3. Hur lång är du? 154
4. Vilken var den senaste film du sett? Australia

5. Vem ringde du senast? Ronnie
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Här kommer en ny bild på tjockisen :)
7. Vad är helgens planer? Säffle martén och mysiga promenader.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms tror jag
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 05.53 ;)
13. Har du någon gång hittat en katt?   Ja, det har jag.

14. Vilken är din favoritplats? Hmm, jadu vet inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm, jadu vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ett bra jobb, min familj mår bra , vi bor i hus och förhoppningsvist gift! (tar nog mer än 10 år är jag rädd för :P )
17. Vad skrämde dig som barn? Källargubben!
18. Vem fick dig att skratta senast? Ronnie :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Ronnies morfars bärbara :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor och topp (läcker en del om inget håller kvar amningsinläggen)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st. totalt
23. Hur många landskap har du bott i? 2, Jämtland och Värmland
24. Har du någon gång spytt på någon?? Självklart, festar man med Zandra kan det sluta så ibland. Dock är det lääänge sen nu. Haha..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, men mamma är värre :P (tofflor och barfota mitt i vintern den token! Ska hon nånstans påminner vi barn henne om strumpor. )
26. Är du social? Det beror på, känner jag mig inte bekväm kan jag göra mig totalt osynlig
27. Vilken är din favoritglass? Haha, är glass tokig så all glass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Då skulle jag köpa ett hus. Vill gärna ha ett nu.
29. Tycker du om kinamat? Ja, men inte ofta. Ca en var tredje år typ är lagom.
30. Tycker du om kaffe? Nej usch
31. Vad dricker du till frukost? Oboy

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster, för där ligger Michelino.
33. Kan du spela poker? Nej, mina syskon förskte lära mig men ack så trötta dom blev på mig!

34. Tycker du om att mysa? Jag livnär mig på mys!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, är beroende av min familj så klart.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, och vi är lika gamla också :)
37. Vill du ha barn? Jag har barn. Världens finaste.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och det där konstiga som ibland kommer som ingen förutom min syster Lotta, mamma och Zandra förstår. Haha..
.39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Vill jag bada i en pool går jag till badhuset :P
41. Vad spenderar du helst pengar på? William
42. Äger du dyra smycken? Nej det tror jag inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, vill jag ta livet av mig går det snabbare att skjuta sig direkt istället.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Yoghurt och musli.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är olika, humorn går liksom upp och ner.
46. Välj ett ärr på din kropp? Under högra bröstet har jag ett ärr efter att ha skärt mig på glas.
47. Vad har du för ringsignal? Jason m´raz - i´m yours
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Mamma har det hemma hos sig.
49. Flirtar du mycket? Ja, jag har ju tre män i mitt liv. Ronnie, William och Elvis.
50. Vart togs din profilbild? Hemma i vardagsrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Har inget körkort, och jag är glad att jag vet vart ratten är liksom.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Av kött och blod, John Harvey
54. Läser du dagstidningen? Nån gång om jag får tillfälle
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Det händer, sjunger nog mer än dansar!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmm, kommer inte ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? Det måste ha varit på lillebrors konfirmation!
60. Är du nöjd med din kropp?
Nej, just nu hatar jag den öevrallt annat.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej, och blir nog inte heller.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Zandra och Ronnie.
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu?
Haha, William och Elvis. :P
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? ja, plus lite till :)

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Mitt livs STÖRSTA kärlek föddes 6/4-09 :) Annars hittade jag honom för ca 7 år sen. :)
Men fick vänta på honom länge, den lille fegisen höll sig kvar i nåt fulare och sen var han tvungen att leka ifrån sig!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tessan!!!!! Skönheten sitter på insidan vet du väl?

Du minns väl Turbo? HAN var ett praktexempel på det.

Måste du berätta att ni får påminna mej om strumpor? Vad du är pinsam ibland. Älskar dej ändå. Puss på er

2009-05-13 @ 20:54:17
Postat av: Åsaaaaa

Haha :) Jo trött är jag med oftast:) ungefär 23 av dygnets 24 timmar är Mamma Åsa trött ;);)



KraamKraam

2009-05-14 @ 12:27:56
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0