Hälsar på hos mormor..

Ja, idag är jag, William och Elvis hos mormor (mamma) och hälsar på.
Jag och Ronnie åker ju inte och hälsar på så ofta när han är ledig. Det blir liksom inte av, utan vi bara blir hemma.
Det blir väl så för att han jobbar och när han kommer hem på kvällarna så är det dags att lägga sig två timmar senare.
Så då tycker vi inte att vi träffas så ofta..
Och då tyckte vi 3 att då kunde vi hälsa på mormor idag.
Tror ni jag får hålla i William annat än när det är dags för mat?
Haha, nej.
Dom sitter i vardagsrummet nu och mamma har borrat ner näsan i huvudet på honom och snosar för fullt. :P
Haha..
Han säger ingenting, så han njuter av fulla drag han med :)
Mamma skickar väl ut avslappnande känslor nu. Haha, hon sover väl snart. :)
Jag ska snart ut med Elvis, bara han får hälsa ordentligt på Kingen först..
Var på Burger King igår, det hade kunnat bli en mycket konstig stämning där om vi inte åkt hem jämt precis före.
Men mest av allt hade jag velat se Mikkans min! Haha..
Hade varit grejer det.
Hon har inte så bra pokerface så hon hade väl blivit röd som en tomat och full i skratt tänker jag.
Haha..
Lägger upp lite bilder från våran mys helg :)



Sötnosen och jag. :)



Älsklingen.



Han är ju så vacker :)



Mamma och William



Mamma grimaserar tillbaka :)



Pappa och Wille myser :)



Elvis ville också vara med :)



Snosar man på min Michelino så blir man alldeles go i hela kroppen :)



Mamma kan ju inte låta bli att pussas. Jag Älskar Dig William.




Morgon mys är aldrig fel :)

Kommentarer
Postat av: älsk

Hej hjärtat! hoppas inte han är lika ledsen imorn. Det gör så ont i hela hjärtat när han gråter sådär.. Nu ligger han ialf och sover, så fort du har kommit ut ur duschen så ska vi lägga oss och mysa; ) Älskar dej hjärtat Pusspuss

2009-05-11 @ 22:13:40
Postat av: Åsaaaaa

Gud vilka söta bilder :) Han blir bara sötare och sötare :)

2009-05-12 @ 18:14:15
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: Åsaaaaa

Haha a lite dyrt var det allt :) Jo precis, det är juh egentligen ingen summa för att i stället leva :) Men nu ska bältet alltid på ;)



Ja hon har blivit grymt stor den tösen :)



Bara bra med oss alla, med er då ? :)



KramKram

2009-05-13 @ 11:03:20
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0