Två timmar efter..

Haha, ja det har jag och älsk varit idag :P
Haha, vi drog tillbaka klockan istället för framåt, hur med får man vara egentligen..?
Vi åkte till svärmor i godan ro och trodde att klockan var ett men ha, då var klockan tre!
Detta märkte inte vi förräns vi skulle åka hem, för då var klockan tjugo över 5!
Hallå, vi var inte där i fyra timmar!
Så då kollade jag på mobilen, och ja vi låg två timmar efter..
Hela dagen blev jätte konstig efter det..
Och så missade jag en av mina favvo serier.. :/
Men Elvis tyckte iaf att det var skönt att få springa av sig lite hos farmor :)
Det gillade han skarpt, hoppade och flög som ja, jag vet inte vad!
Det har inte blivit någon lång promenad idag heller, men tänkte jag skulle ut med Elvis på en liten tur snart..
Det är ju snart läggdags, men jag är inte så trött..
Men jag slocknar säkert fort, brukar göra det nuförtiden..
Jag sover oftast jättebra nu, och hur konstigt är inte det?
Vaknar "bara" när jag ska vända mig, men det är liksom inte på samma sätt som att man måste gå upp som när man måste kissa..
Hmm, ja konstigt..
Ronnie tyckte det var kul i fredags när jag låg och sov, och han i magen dansade för fulla muggar :)
Jag liksom låg och sov och var helt oberörd, men magen levde ett eget liv :)
Gud, idag är det en vecka kvar tills han ska komma ut, men när jag satt och tänkte förut så fick jag ont i magen för jag kan ju gå över ca två veckor och då blir det helt plötsligt TRE veckor till..
SUCK, det vill jag verkligen inte..
Då gråter jag tror jag..
Nej, tror jag ska ta mig en tur nu och hoppas på det bästa :)
Men jag kan nästan svära på att jag är tillbaka här imöra och skriver..
Och Marie, jag hoppas verkligen att han kommer ut.. Är du helt säker på att han verkligen gör det?
Känns som att han kommer att vara kvar därinne jämt! Du har två barn, okej jag litar på dig! :)
Ut, han kommer att komma ut..
Positiva tankar, och sluta tänka på det så kanske..
Men hur ska man kunna sluta tänka på det? Han är ju en del av mig och Ronnie och han bor ju liksom i mig!
Hmm, nej nu får jag nog ta den där promenaden tror jag, behöver rensa tankarna lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0