Suck..

Idag är det en riktigt trist dag, iaf för mig..
Har varit super trött precis hela dagen.. Inte orkat någonting..
Men jag blir så deppad av vädret!
Det är ju verkligen rena rama skit vädret!
Men, det har ju då istället betytt att jag och älsk varit lite extra goa med varann idag, och det är ju bra :)
Men det är ju så svårt att kramas, det är ju en liten bulle ivägen :P
Haha, kramas har vi tid med sen :)
Tjejen som jag jobbade med, har tydligen fått sin bebis, så ett STORT GRATTIS till er, och jag hoppas att ni alla mår bra :) Och jag är inte ett dugg avis !
Så nu undrar jag, har du några tips att ge mig så han kommer ut fortare? ;)


Nej, nu ska väl jag gå ut med hunden och sen lägga mig för att sova.
men jag hoppas på ett vaket dygn, och vill så gärna göra som min arbetskamrat.
Men jag lär väl gå över tiden ca två veckor..
Eller nåt snyggt.
Haha, ja det är ur härligt att vara gravid, att ha den lilla tryggt därinne men GUD så trött man blir på magen, att inte kunna ha nånting, men längtan, framförallt längtan efter den lille..
Hur ser han ut, mycket hår, tio fingrar och tio tår?
Ja, ni förstår nog..
Och jag vill så gärna ut och testa barnvagnen :)

Nej, nu går jag ut..
ha en trevlig lördag kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0