Sommartid, men fortfarande snö..

Ja, det känns ju lite tragiskt måste jag säga..
Men men, vi är iaf ett steg närmare sommaren nu :)
Och det tackar vi väl inte nej till?
Elvis väckte mig halv 8 idag och ville gå ut..
Sen när vi kom in så frågade jag älsk om han ville frukost och det ville han så då käkade vi och sen badade :)
Så nu har jag gjort mig i ordning för idag..
Men är lite små hungrig tror jag?
Hmm, kanske ska ta mig nån clementin..
Dom var ju riktigt goda nu faktiskt..
Jag känner en liten fot som drar över vänster sida av magen :P
Haha, charmig som få..
Han tycker mycket om att lägga rumpan på höger sidas revben!
Jag gillar det dock inte lika mycket..
Haha..
Hmm, jag vill så gärna göra nåt, men vad?
Det finns ju inte så mycket att göra, igår hade jag velat gå på bio men jag vågar inte göra det ifall nåt händer..
Hmm, kanske får bli en lång promenad om jag orkar.
Har ju inga bra skor heller, och då låter det mindre lockande..
Gud, jag vill ha ut dig Knöddas..
För då kan jag ta barnvagnen och gå, för då ligger du där och är tung :P
Jaja, får se vad älsk säger också för han är ju sjuk igen. :(
Har feber och snorar. :/
Nej, får sluta skriva och hitta på nåt tror jag .
Ha en trevlig dag. :)



Ja, detta är då på Kolmården.
Antar att detta blev våran inspiration ?
Haha..
Vet inte, men gravida blev iaf vi :P
Killen på kortet hittade aldrig rätt och gav då upp..


Kommentarer
Postat av: Marie

Håll ut! Förr eller senare kommer han ut, det är ju en sak som är säker....kram Marie......

2009-03-29 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0