Ont i huvudet..

Ja, det har jag som bara attan..
Nu är min bror Tommy och hans söta flickvän Susanne här :)
Dom kom hem från Egypten igår, och hade med sig lakrits till mig :D MUMS!!! Tack så mycket..
Dom har haft det bra, och dom visade kort och det såg så härligt ut..
Så nu kanske jag får säga till Ronnie att om några år när Knöddas blivit större så får vi åka dit..
Tycker ju att historia är riktigt roligt när det är gammalt, riktigt gammalt..
Tänk att få höra om pyramiderna ! Spännande..


Idag är det fredag, och i helgen är älsk ledig så det får bli en massa mys och kärlek.
I morgon fyller även min söta svärmor år :)
Jag hoppas att Knöddas väljer att titta ut i helgen, Ronnie är ju ledig fram tills på måndag.. :)
Så det vore ett ypperligt tillfälle för honom att titta ut..
Men det är väl som min bror Tommy säger, han kommer väl på tisdag när han fyller år :P
Det är många födelsedagar nu, så det gör inget om han väljer en dag då ingen fyller år så jag slipper att vattnet eller slemproppen går på ett av kalasen :P
Hahaha.. Det vore just snyggt, tack för tårtan och Grattis men nu måste jag in och föda!
Nej bara han kommer ut, mår bra och allt ser bra ut :)
Funderar på att gå ut och gå mycket i helgen så kanske, kanske det kommer igång..
Fast det beror ju på vad han därinne tycker om detta.
Han är bossen, och det är bäst att lyda honom :)
Men gud så nyfiken jag är...
Har förvärkar fram och tillbaka, sammandragningar hela tiden i stort sett..
Och varje gång det gör lite ont så blir jag verkligen skit glad och tänker NU KOMMER HAN!!!
Men pyttsan, snacka om att få en knäpp på näsan..
Antar att han kommer när han känner sig redo :)

Nej, ska väl gå och vara social med bror och flickvän innan dom åker vidare..
Sen ska jag vila, huvudet bara spränger.
Och vill inte ta alvedon förrän det verkligen behövs..

Skriver kanske nåt roligare ikväll, det beror på huvudet..



En grymt gammal bild på mig.. På den "smala" tiden :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och önskar dig välkommen till bloggvärlden! Kramiz M

2009-03-20 @ 18:31:54
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0