Lite ompyssling..

Ja, det har jag just nu för mig själv..
Ansikts mask och har målat naglarna.
Eller ja, det lilla jag har till naglar.
Har ju börjat försöka ha dom korta så jag vänjer mig tills den lille tittar ut.
Vill ju inte riva honom.. :(
Så nu har jag slängt upp håret i ful tofs och hårband, tvättat ansiktet och har ansiktsmask :)
Inte så mycket ompysslande men det känns lite roligare.
Går ju runt i mina mys kläder, håret i en tofs och sminkar mig typ aldrig längre så det kan ju vara kul att göra något ibland.
Jag kan ju inte ha så mycket av kläderna nu så det blir i stort sett till att tvätta direkt efter att jag använt det!
Jag köpte en mamma tunika och en mamma blus i typ 4-5e månaden och trodde att jag skulle kunna ha det under hela tiden eftersom det faktiskt är mamma kläder, men icke sa nicke. Inte ens mamma mjukis byxorna kan jag ha längre.
Så nån gång ska jag börja designa snygga mamma kläder, som man kan ha under hela graviditeten.
Tycker inte om utbudet så mycket heller, och så finns det finaste på H&M (enligt mig då :)) och det är inte heller särskilt snyggt..
Hmm, vet inte om jag har lyckats sträcka mig i ljumskarna eller om det har nåt med konstiga förvärkar att göra.
Jag är nästan helt säker på att jag inte sträckt mig, och det gör bara ont ibland.
Jag har "mensvärk" och sammandragningar hela dagarna..
Bara för att det är 1 april i morgon så tänker han säkert komma då, och bli ett litet april skämt.
Det skulle säkert många tycka vore jätte kul under hela hans liv!
Men inte jag..
Nej, tror inte det blir någon bebis inatt heller, jag tror mer på att jag kommer att gå över tiden.
För det är min vanliga tur!
Nej, nu ska masken av och mer nagellack på :)
Måste ju glänsa lite också :)


Kommentarer
Postat av: jannika

nej jag fattar inte hur man kan skriva en sån sak och de ska vara en slags förebild på internet!

grattis till det väntande barnet så mysigt=) jag längtar som FAN tillbaka efter magen och allt mysigt med sparkarna! kram jannika

2009-03-31 @ 22:39:07
URL: http://jannikathea.blogg.se/
Postat av: jannika

haha nej jag förstår dej jag kände likadant i slutet. När är det planerade datumet för dig då?

vad tror ni det blir då?



kram

2009-04-01 @ 10:24:51
URL: http://jannikathea.blogg.se/
Postat av: gaby

nu e de inte länge kvar gumman!! hoppas du slipper gå över tiden. Kram

2009-04-01 @ 11:34:29
URL: http://gavys.blogg.se/
Postat av: jannika

hon verkar helt blåst hon som skrev till mej!!

åh vad mys=) jag ville med kolla men min sambo ville inte, jag var bombsäker på att det var en pojk men blev en liten tös istället. då kan det ju bli vilken dag som helst=) tur för dej att denna dagen snart har gått, för det vor ju inte kul idag haha kram

2009-04-01 @ 20:05:46
URL: http://jannikathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0