Lång promenad..

Ja, vi tog oss en lång promenad förut, gick runt halva Grums..
Hoppades att det kanske skulle hjälpa den lille på traven, men icke..
Haha, han är en bestämd ung herre därinne.
Han kommer nog när han själv känner sig redo :)
Men det börjar ju bli så grymt jobbigt nu..
Gick nog och gnällde hela vägen, haha..
Men det var skönt samtidigt, men det tog 2 timmar att gå en väg som i normala fall tar ca 1 timme.
Sen vi kom hem så har vi typ kollat på tv:n hela tiden..
Ronnie har väl pysslat lite medans jag legat och varit tjock, men det är nåt jag är hela tiden just för tillfället :P
Snart är det mina favorit program på tv:n, jag bara älskar söndagar.
Det är mina skvaller dagar :)
Haha, lever mig kanske in lite för mycket i tv:n men det händer inte så mycket för mig just nu..
Jag vill så gärna ha ut lill snosen, så jag får gosas, pussas och höra massa friska skrik :)
Gå ut och gå med barnvagnen. Åh jag längtar så :)

Nu börjar det på tv:n :)
Ha en skön kväll allesammans..



Elvis i somras :) Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0