Inte alltid lätt inte..

Njae, man kan väl inte säga att dagen har varit alltför bra pga vissa saker..
Inget som har med bebisen att göra, han mår bra och är lika livlig som vanligt! :)
Det är konstigt hur en del tänker bara, förstår inte..
Jag hoppas och vill att du en dag tar ditt förnuft till fånga och inser vad du har, för så som du gör nu kommer du aldrig att få tillbaka det.
Man tröttnar, tror inte på det längre. Når gränsen, men det är inte bara att gå heller..
Det är så mycket annat..
Men du, jag vet att du/ni klarar det här. Ni har varandra, och det kommer ni alltid att ha.
Han har ingen chans längre, så gör som han, släpp taget, lev erat eget liv och skit fullständigt i honom..
Ni är värda så mycket bättre, och jag älskar er..

Kan ju säga att kvällen inte heller slutade alltför bra, så är det alltid..
Börjar dagen med något så måste den sluta med något, så jag hoppas på en mycket bättre dag imöra..

Samtidigt som jag är så otroligt glad och lycklig över krabaten i magen och bara vill ligga på mina rosa moln och vänta tills dagen med stort D kommer, när han ligger där i min famn..
Men det händer så mycket runt omkring, så himla mycket..
Kan man få en lätt liten deprission även fast man går igenom det lyckligaste och bästa man gjort i sitt liv?
För jag är ju absolut inte nere för han i magen, utan för att det är så mycket. annat..
Hmm, jaja det går säkert över.. Har fullt med hormoner i kroppen som spökar också..


Du, detsamma. Det skulle underlätta en hel del!

Nej, ska väl ta och kissa och gå och lägga mig.
Har redan lagt mig en gång men fick såna uppstötnigar så usch!
Men han verkar ha börjat sin vila därinne nu iaf, rör sig sådär lagomt så snart, snart kanske han är här :) *Hoppas*
Får se vad barnmorskan säger imöra. :)
Bara allt låter och ser bra ut så är jag himla nöjd!

God natt på er..



Min alldeles egna lilla solstråle.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej vännen!

Du måste lära dej en sak, EFTER REGN KOMMER ALLTID SOLSKEN, livet består av många moln o det är bra, därför att då lär man sig att inte ta något för givet. Man är helt enkelt mer rädd om varandra.:) älskar dej. pusspuss

2009-03-26 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0