Igen..

Haha, nu sitter jag här igen.
Nu är jag nyduschad och ny matad. Härligt!
Nu har älsklingen kommit hem, han har feber och snorar den stackarn :/
Han får faktiskt ligga och spela tv spel hur mycket han vill nu!
Han blir så "liten" när han är sjuk, och även fast han tycker att jag inte ska göra allt för tillfället eftersom att det är jobbigt för mig också så ser jag på honom hur han anstränger sig med allt han har, och sen när han lägger sig så bara pang bom. Så då får han hellre ligga och jag tar det också lugnt för då ligger han! haha..
Ska försöka fixa lite med bebis grejerna i morgon. Inte riktigt klar än, ska bara flytta in skötbordet till sovrummet i stället, det blev för trångt inne på badrummet med både ett stoort skötbord och en tvättmaskin + ett badkar!
Så ska vi lägga in bebis kläderna i skåpet, men allt är tvättat och fixat så det är bara att flytta runt lite igen och plocka in.
Sen är vi totalt jätte redo för att han ska komma ut! :)
Eller ja, bilbarnstolen kommer ju till veckan, hmm ett litet tag till får du att stanna därinne plutten.
Gud, det är verkligen inte länge kvar nu!
Spännande, samtidigt som det är lite skrämmande.
Men jag längtar så!
jag undrar när denna Zandra hade tänkt komma hem då, nu har hon faktiskt varit borta i TVÅ månader.
Jag saknar henne ju så mycket, det är tomt utan henne!
Men hon utforskar världen, jobbar i Barcelona och kanske söker nytt nån annanstans när hon väl kommit hem. :)

Jag önskar er en trevlig kväll!



Jag och Zandra på studenten..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Duuuuh Tessan, jag har alltid tid för er fattar du väl !

Jag kommer vara hemma i tre veckor o ja ska allt hälsa på så mycket som möjligt, men jag har en syster att åka och hälsa på också så ni får lixom turas om , om att träffa mig ! Jag har de skitbra, och jag saknar er, det vet du ! love u ! Puss o kramis

2009-03-14 @ 22:41:38
URL: http://louiseanderssonbodin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh vad bra. :)

ja det måste du göra, för sen ska du ju vara borta otroligt länge!!! ja, klart vi kan dela dig med Sandra och jag antar att par till :) haha..

Det låter bra det gumman, och vi saknar dig vet du :) love u! Puss&KRam

2009-03-15 @ 09:07:28
URL: http://lelvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0