Hmm..

Ja, då får vi se om detta med att blogga är något för mig. :)

Idag har jag inte så mycket för mig, ska mest ta det lugnt med tanke på alla sammandragningar som kommer så fort jag rör mig. Suck, jag älskar verkligen att veta att därinne ligger våran lilla människa som vi gjort, som vi ska ta hand om och lära allt vi kan, och framförallt ge all vår kärlek. Men gud, jag är så trött på magen som är i vägen, kan inte sova pga att jag inte vet hur jag ska ligga, Ronnie SKA ligga på min sida också. Hallå, räcker det inte med en heffaklump på varsin sida av sängen? Sen har Elvis blivit väldigt mammig på senaste tiden så han SKA ligga bakom min rygg och sova, eller vid bröstet. Jag älskar dessa två varelser över allt annat på denna jord, men gud vad dom klänger!!!
Haha, men lite charmiga är dom dock när dom slår upp sina fina ögon och tittar på mig, och jag får goa morgon pussar.
Hur trött jag än är kan jag inte låta bli att le och pussa glatt tillbaka..
Fast Lelvisen brukar charma mest, han pussas, viftar på svansen, slänger sig på rygg, blinkar lite med ögonen och skriker ut KLIA MIG PÅ MAGEN!!! ;)
Har börjat känna mig jätte rastlös, vill bara städa, städa och fortsätta städa.
Men med sammandragningarna så går inte det, med foglossningen absolut inte..
Det är nu jag vill att den lille ska titta ut, så jag får pussa och krama på den lilla krabaten som legat därinne och gjort allt lite svårare för mig. Men jag är helt säker på att han är värd ALLT!
Ska väl snart ringa min älskade mor, och se vad hon har för sig eftersom Ronnie är på kurs hela dagen, och jag är lite nervös för att vara själv ifall det skulle vara någon som känner att han vill ut.
Då finns världens bästa mamma där och kan svara på mina frågor. :)



Zandra, kom hem nu. Det har gått två månader och jag vill att du ska komma hem och få mig att skratta sådär mycket som bara du kan!

Kommentarer
Postat av: Sandra AB

Ååå jag vill bli faster nuuuuu :) miss you !

2009-03-14 @ 10:07:47
URL: http://metrobloggen.se/sandrabodin
Postat av: Tessan

Jag vill också att du ska bli faster nu!!! Haha :) Miss u 2.

2009-03-14 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0