God Natt..

Nej, nu är jag så jäkla trött så det är helt otroligt.
Ronnie är just nu ute och går kvälls promenaden med Elvis..
Ja, jag vet. Det är för tidigt, men klockan 21.00 börjar ju 2 1/2 men :)
Och det tänkte vi titta på från sängen..
Ronnie är fortfarande inte riktigt frisk, så får se hur han är i morgon.
Minsta lilla och jag tänker tvinga honom att stanna hemma!
Min lilla sjuka älskling..
Är så glad att jag har honom, han är verkligen allt DET!
Visst skulle jag kunna betala någon för att ta honom ibland, på det villkoret att jag får tillbaka honom sen!
Haha, som jag sagt förut..Finns ingen som kan göra mig så lycklig som han, och ingen som kan få mig så arg som han.

Jag Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta Älskling, och Så Mycket Mer Därtill!
Du är det absolut bästa som hänt mig, och jag vill aldrig förlora dig..
Det du får mig att känna, det finns inga ord för det.
Det är otroligt att man kan älska någon så mycket, och att det bara växer för varje dag.
För varje dag som går så älskar jag dig mer och mer, på ett sätt som bara blir tryggare och tryggare..
Det här hade jag aldrig kunnat ana för ca 5-6 år sen, när vi bara skickade sms med varandra.
Träffades på bussen, eller också var vi ute och åkte som två töntar i din bil :P
Jag trodde nästan att vi skulle hålla på så hela livet, skicka sms och ringa till varandra när vi var fulla och säga att: Du, jag tycker om dig hemskt mycket..
Haha, och nu väntar vi barn, bor tillsammans och har en liten sötnos på 4 ben.
Kan du förstå vad vi lyckats åstadkomma, du och jag?
Det blev mer än "efterfest på våran balkong". Vem hade kunnat det ?
Så många år vi höll på innan det blev du och jag på riktigt..
Men nu älskar jag varje sekund med dig..
Jag Älskar Dig, och jag vill verkligen bli gammal med dig..

Nu har dom kommit hem, så nu ska vi borsta tänderna och sen lägga oss i sängen..
Elvis kom in och ställde sig vid sitt godis skåp direkt, men före godis måste man tvätta av honom, så mycket grus och kiss som fastnar på magen. Det vill jag INTE ha inne, och absolut INTE i sängen!

Min lillebror ringde förut, mamma är på möte, och han skulle bara berätta att han kunde ta Kingen och möta mamma när hon var klar på mötet :)
För den som inte vet det, så har han autism.
Eller ja, väldigt mild autism måste jag säga..
Och han är så duktig, när han vill :)
Nu har han kommit i det där man kommer in i när man blir tonåring.
Nej, jag vill inte. Nej det tänker jag inte göra, Nej jag orkar inte, Men nej, jag är f'n inte otrevlig!
haha, och det är ju ett ganska bra friskhetstecken faktiskt.. Och hur trött man är på det när han håller på så, så måste jag ändå skratta och le åt honom. För det finns väl ingen som är så go och mysig som han.
Ligger man på soffan och sover hos mamma så kommer han och pussas i håret, och klappar en på huvudet och säger Hej Gumman, sover du? Just då är det irritersamt som attan, men vad go han är. Han vill ju bara vara snäll..
Min lilla charmiga lillebror som växte på sig sisådär 7 år när jag flyttade hemifrån..
Som mamma brukar säga, det var inte långt ifrån att jag tuggade maten åt honom..
Men han var ju min lillebror, och han blir ju aldrig stor..
Tänk första gången han skulle åka balder på liseberg, var det 3-4 år sen? (han fyller 18 i juni!) Och jag har väl aldrig tyckt att mamma och pappa varit så oansvariga, FÖR TÄNK OM HAN RAMLAR UR!!!
Han kom ut, såg vettskrämd ut samtidigt som han var så glad och stolt för att han äntligen åkt den.
Som alla andra i hans ålder och alla andra hans kompisar..
Jag gråt från det att han ställde sig i kön, tills det han kom ut.. Och när jag såg kortet så kunde jag inte låta bli att skratta.:)
Den minen,  haha oförglömlig.. :)
Men vad stolt han var, så stolt! Och varje gång han ska retas med mig nu så säger han: Tessan, vet du vad jag ska åka när vi är på Liseberg i sommar? Och så skrattar han och springer, för då springer jag efter och säger nej och kittlar honom eller också "skäller" jag på honom och säger att han är minsann för liten..
Men han fyller 18 i juni, blir stor på riktigt.. Vare sig jag vill eller inte.
Det känns..
Och nu är jag som en gnällig liten kärring som säger åt honom, gör inte si, gör inte så och sluta va så otrevlig!!
Men jag älskar honom, och hur mycket han än växer om mig så kommer han alltid vara MIN LILLEBROR..

Oj, vad mycket känslor det blev nu :P
Vi skyller på hormonerna ;)

Tack för idag mamma!
God natt, tack för idag, träffs i morgon, älskar dig, sov gott!
Denna ramsa gjorde mamma till oss barn, och varje kväll säger hon den..
Växer aldrig ifrån det, alla som känner mig vet att den MÅSTE sägas innan jag somnar. kan inte mamma måste den som är i närheten.. :P Och så vuxen är jag! Men jag står för det iaf.. :) haha..

Nej, som sagt.
Jag är ju väldigt trött och nu har jag skrivit i EN HALVTIMME.. det är sjukt..
God natt på er, och jag förstår att ni somnat efter första raden :P

Kram





fr. v. Syrrans pojkvän Fredrik, bror Tommys flickvän Susanne, Pappa med armen om lillebror, mamma, storasyster Lotta med sin son Sebastian framför sig, och bakom dom med glasögon är min storebror Tommy.
Detta är ifrån i somras när min lillebror gick ur nian.
Ett rätt härligt kort, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0