God mor...Natt..

Idag väckte Elvis mig halv sju och ville gå ut.
Happ, bara att rava sig upp och gå en sväng.
Grejen är ju den att jag måste äta frukost bara en stund efter att jag vaknat, annars mår jag inte bra alls.
Och när jag äter frukost så hamnar jag vid datorn, eftersom att Ronnie sover.
Så det blir ju aldrig att jag lägger mig igen, och det är ju skit dumt..
Men ska väl inte klaga, som dom två kärringar vi är så stängde vi tv:n vid halv elva-elva ungefär och somnade direkt.
Jag har faktiskt haft en bra natt, täcket blir alldeles för varmt för mig så det la jag bakom huvudet, kuddarna har jag typ bara myst med och så hade jag ett påslakan, och jag har sovit jätte skönt. En gång har jag varit uppe och kissat :)

Igår åkte vi till söta svärmor som fyllde år.
Hon fick två jättefina ute krukor.
Hon blev glad och tyckte om dom, och det är ju jättebra :)
Vi släppte Elvis, så han fick springa lös.
Och herregud, det var så roligt och kul att han hoppade och sprang som en tok :)
Han ville INTE gå in..
Jag längtar så tills sommaren när Knöddas är ute och Ronnie är ledig, för då ska vi åka och hälsa på svärmor ofta, eftersom att det är enda stället där jag kan bada och visa mig i bikini denna sommaren..
(kritvit och bristningar efter den lille )
Tänker inte ta med mig Knöddas till någon offentlig strand när han är så liten, det får allt vänta tills nästa sommar.

Nej, nu ska jag nog ta boken jag håller på att läsa och lägga mig en stund till :)

Skriver kanske mer under dagen..


Kommentarer
Postat av: Malin

klart du kan visa dig.... ingen fara!! Tänk på vad du fått istället!!! Kramiz M

2009-03-22 @ 16:17:24
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0