God Morgon!

Hoppas att någon har sovit bättre än mig.
Springer på toaletten och kissar flera gånger, hela nätterna. Bara ett par droppar, kan dom inte samla ihop sig så jag kan kissa en riktig gång istället?
Jag antar att det har med han charmtrollet i magen att göra.. :)
Allt för dig hjärtat!
Igår så tog vi det lugnt, kollade lite på melodifestivalen, men som sagt rena rama skiten så det struntade jag i..
Ronnie kollade väl lite medans jag satt vid datorn och kollade en massa saker.
Vill att han ska vakna nu så vi kan äta frukost snart, (äter för 14 känns det som) är mega hungrig.
Men han är förkyld, har jobbat fram till onsdag och sen har han varit på kurs till igår, så han måste få sova ut.
Så det blir väl till att äta frukost ensam, jag hungrar ihjäl om jag måste vänta till 12!!!
Han i magen blir nog inte så lycklig heller..
Haha, så fort vi blir hungriga så är han vaken och smeker sina söta små ben mot revbenen..
varje gång det händer tar jag ett djupt andetag och hoppas på att han inte ska ta i och ge mig en rejäl spark, det har hänt en gång och jag ber att det inte händer igen! Det var som att luften gick ur mig, och jag var öm i flera dagar efteråt!
Haha, tänk att så underbart kan göra så ont!
Fast ska väl inte säga för mycket, förlossningen är ju kvar..
Men jag vet att han är värd allt det onda, så jag är inte ens nervös..
När D dagen väl kommit och vattnet/slemproppen har gått, klart jag kommer att bli nervös..
Men jag kommer nog inte ha så mycket tålamod, för jag vill att han ska vara hos mig direkt!
Men först ska vi kämpa tillsammans allt vi kan, en sista gång för att sedan få se varann.. :)
Det är som ett lyckorus i hela kroppen, därinne i MIN mage ligger min och Ronnies skapelse.
Som vi gjort, helt själva!
Det är ju ett under..
Ett under, som snart är här hos oss..
I morgon, nästa vecka, eller om 2 veckor.. Men snart, snart är han här.
Då ska jag ligga i sängen och bara titta på den lilla varelsen som legat i min mage så länge..
Härlig känsla..

Kommer säkert skriva nåt mer idag..
ha det så bra.. :)



Världens vackraste Elvis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0