God morgon..

Ja då var det en ny dag då :)
Det hände väl inte så mycket igår, vi kom hem, duschade åkte och handlade, käkade och kollade på Let´s Dance.
Eftersom att jag inte riktigt når själv längre så fick Ronnie hjälpa mig med att smörja in hela kroppen, och då blir det ju lite massage samtidigt så jag blev bara slöare och slöare, och så började han smörja in magen och det tycker jag är ur skönt och så avslappnande så jag somnade visst! Jag vaknade vid kvart över tolv, Ronnie låg och sov med kläderna på men han hade stängt av tv:n, omedvetet sa han om det.
Och eftersom att Elvis inte varit ute på sin kvällspromenad så gick Ronnie med honom, och jag hängde upp tvätten..
Sen när vi hade borstat tänderna och lagt oss igen så spelade grannen vägg i vägg så himla hög (och skit dålig!) musik så vi ringde störningsjouren, så kom Securitas och det måste grannen ha sett för då stängde han musiken och sen när dom åkt igen satte det igång igen, så det var bara att ringa och säga det! Jag vet, vi är som gamla sura gnälliga kärringar men vissa gränser finns det faktiskt.. Alla vet att det är otroligt lyhört här.
Så vid 2 tiden tror jag han stängde av iaf, jag har ju inte svårt för det där med att sova när det är mycket ljud, jag är uppvuxen med mycket ljud runt omkring mig men Ronnie hade stora problem.
Och så har jag varit uppe och kissat minst en gång i halvtimmen utan att faktiskt överdriva..
Har somnat ett antal gånger på toa inatt, haha det där med att ställa tvätt maskinen bredvid toa var nog ingen bra idé! :P
Jag liksom lutar mig på den..
Och så vet jag med mig själv att även om jag kissar en gång så måste jag kissa mer, och då måste jag ju sitta kvar och då är faktiskt inte lätt att hålla ögonen öppna längre!
Intressant vetande om vad jag gör om nätterna, men som ni säkert förstår är detta mycket tröttsamt!
Så vid kvart över 7 i morse väckte Elvis mig och ville ut, så det var bara att rava sig upp och gå ut..
Och eftersom det är så ljust ute, och solen skiner så kan jag inte somna om..
Så jag har ätit frukost och suttit vid datorn...
Idag vet jag inte vad som blir, antagligen ska vi väl försöka oss på att gå en lång promenad om damen orkar...
Det är ju så skönt väder och jag vill ju verkligen njuta av det med Elvis, och få gå.
Men ha, tjock och klumpig som jag är så räcker det med 10 min så är heffaklumpen slutkörd, men den lilla skithunden som tar ca tjugo steg när jag tagit ett är inte ett dugg trött..
Så tur att papps är hemma idag och kan fortsätta gå ändå..
Det ska bli så skönt när heffaklumps bebisen tittat ut, när man kan ta barnvagnen och gå, då blir det ju lite extra träning om man går i uppförsbackar också :)
Skit bra..
Åh, tänk första gången vi ska ut med barnvagnen.. Gud nu vill jag verkligen att han ska komma ut, jag längtar så tills att få göra alla dessa saker. Lägga honom i spjäl sängen för första gången, bada honom, byta blöja, träffa Elvis, tänk känslan av att bara få ta med honom hem..
Det är inte länge kvar nu, ska stå ut..
Men jag vill verkligen inte gå över tiden..
Det är 15 dagar kvar.. Ojoj..
Men ändå känns det så länge..
nej idag blir det till att röra på sig..
I helgen kanske han vill titta ut :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför dagen :)



Jag älskar det här kortet.
Han är så fin, och jag älskar honom så mycket.
Just nu har jag inte så mycket tålamod (med någon!) och jag kan stöta bort honom när det blir jobbigt.
Och det är ju inte riktigt meningen, men han förstår ju inte vad jag går igenom, men han får inte en ärlig chans till att göra det heller, för jag säger aldrig något annat än: Det är en dålig dag, jag känner mig tjock, jag kan inte röra mig, och ta inte i mig..
Det är inte så lätt för honom, så därför vill jag säga att Jag älskar honom, och det kommer jag alltid att göra.
Han har visat och lärt mig så mycket.
Jag har aldrig litat på killar, pga olika saker. Men han gav inte upp, hur mycket jag än stötte bort honom i början så gav han inte upp.. Och det är jag så otroligt tacksam för idag!
Han hade säkert lust tusen gånger, men han gjorde det aldrig.
Som alla andra har vi haft våra dåliga stunder, men dom bra har alltid varit fler.
Och jag kan vara mig själv med honom, ingen kan få mig att skratta så.
VI har grymt dålig humor båda två, väldigt olika men ändå har vi oftast roligt tillsammans..
Vi älskar våran hund lika mycket, och blir inte ledsen över att han kommer först.
När Ronnie kommer hem så slänger han sig på golvet och pussas och kramas med Elvis, mig hälsar han på senare.
Och jag gör likadant när jag varit borta.
Ingen av oss tar illa upp, för vi vet var vi har varann..
Den här killen gick jag och var stört kär i, i nästan 6 år innan det blev vi.
Och då menar jag verkligen kär..
Och jag blir bara mer och mer kär för var dag som går.
Jag är glad att jag har dig älskling.
Tack för att du står ut med mig, och har iaf ett ganska gott tålamod.

Kommentarer
Postat av: bibbsan

Ja, det var roliga år det :), något att påminna om vid tillfälle. Ronnie! Du vet att du får låna hockeyhjälmen när du vill, den behövs väl inte SÅ länge till (kanske)puss på er alla 3

2009-03-21 @ 11:09:43
Postat av: Malin

varsågod..återkommer och läser i morogn...nu är det tv:n som gäller! Kramiz M

2009-03-21 @ 20:54:04
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0