God Middag..

Nu sitter jag hos min kära mor igen, har haft söta förvärkar hela morgonen..
Men det har liksom inte blivit mer än så :(
Min kära systerson är här också, han håller på med karamell färg och vatten, mer än så behöver jag inte säga va?
Haha, men han är bra söt den lilla skiten..
Moster fick en mega stor kram förut, att jag höll på att strypas samtidigt är en annan sak..
Men den var stor och go och sådär härlig som bara han kan ge..
Vi har spelat Uno Spin ett antal ggr, och han har vunnit varenda gång UTAN att fuska som han brukar göra.
Och jag har inte låtit honom vinna heller som jag brukar..
Slagen tusen ggr av en 6åring känns bra :)
Haha.. Men kul har vi och det är det viktigaste..
Som den lilla té kärringen han är så har vi även druckit lite hallon té :)
Det var väldigt gott förstår ni, men frågar ni mig så njae.. Hade jag sluppit sugröret så hade det nog varit godare ;)
Och han undrar varje gång han träffar mig om bebisen har kommit än?
Hmm, då undrar jag. Har jag alltid varit såhär tjock? haha..
Han har kommit på ett nytt namn, Nils Karlsson Pyssling!!!
Någon mer än han som tycker om detta?
Haha, och han ska lära honom ALLT han kan..
T.ex hur man klättrar i träd utan att ramla..
Hmm, han får inte klättra i träd själv ens så dom ögonen han fick av sin mamma när han sa det fick honom genast att ändra sig till, inte för att jag vet hur man klättrar i träd! Hihi, rätt charmig va?
Och ingen ska någonsin få vara elak mot hans kusin, för då ska han äta spenat och dänga dom andra!!!
Det här blir nämligen hans första pojk kusin, och det förstår ni själva vad detta kommer att bli..
Så nu är jag absolut favoriten, som ska ge honom en kille till kusin :)
Den äran, den äran..
Ronnie är ju också en hemlig favorit, när han vill ha nånting..
För Ronnie har ju en HELT EGEN LEKSAKSAFFÄR!!! Haha..
Han tror bara att Ronnies mormor och morfar jobbar där :)

Så, vad händer mer idag?
Ja, ingenting.. Ska snart försöka mig på en promenad med min lilla hund, och hoppas på att det sätter igång så den lilla killen kommer nån gång..
Nej, mest hoppas jag att klarar av att genomföra en promenad utan att behöva stanna varannan sekund pga sammandragningar..
Igår kunde jag faktiskt gå, en 45 minuters promenad i iaf normal takt med bara en sammandragning.
Det var skönt, en annan femma att jag lider lite av detta idag..
Jag trodde att jag kanske även skulle få sova som en prinsessa inatt, men ha!
Icke sa Nicke.
Jag har jagat en väldigt trött Elvis hela natten, för att pussas och kramas men han har bara suckat och lagt sig i soffan och visat att han vill vara ifred och få sova.. Jaja, skit i mig bara.. När till och med hunden är trött på mig liksom..
Då är det ganska illa va?
Nej, nu ska jag sätta på mig skorna, hålla tummarna och hoppas på att få gå en sväng..

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0