Glassen som äntligen blev min =)

Ja, blinkandet funkade tydligen för nu har jag 2 liter glass i frysen, eller ja, iaf 1 1/2 liter :)
Och det bara jaaa aade i munnen!!!
Den meningen får ni ta som ni vill.. :P
Hmm, eran humor och erat tanke sätt avgör mycket där..
Fick även med mig lite chips hem :)

Det var grymt gott, men nu är det ju så att kilona inte bara beror på bebben!

Haha, att man äter så!

Eller ja, jag gör det iaf. Allt, hela tiden..

Allt som ser och luktar ätbart stoppas gladeligen in i munnen på mig!

Njae, inte riktigt kanske men det mesta..

Idag har älsk varit mycket, mycket duktig..
Han har dammsugit och skurat!
Har jag inte världens bästa sambo?
Så lät det kanske inte i förra inlägget!
Jo, men alla har ju rätt gnälla och klaga lite på sin andra hälft ibland.
Det är mänskligt, men han har sina sidor precis som alla andra.
Eller ja, hormon kärringen som skriver detta har typ tusen mer sidor just för tillfället.
Jag är inte ett dugg avundsjuk på dom i min närhet!
Jag kan vara ett monster, eller också kan jag börja gråta som ett litet barn om någon säger fel sak som inte passar damen just då! Och hur hemskt är inte det att leva med?
Men lite älskvärd måste jag ju vara eftersom att alla står ut!?!
Jag älskar er också skit högar :)
Ronnie sa igår när vi badade att han är lite rädd för mig ibland, och nej jag tog inte det så bra! Jag blev sådär sur utan att han fick förklara vad han menade..
Men haha, sen när jag inte var sur längre så kom jag på, nu blev ju jag sur för att han sa så.
Jag skulle också vara rädd för mig ibland, säg en grej som inte funkar och jag kan bli knäpp..
Nu står min sambo här och frågar om jag är hungrig, och nej egentligen inte.
Han försöker locka med toast och räksallad ?? Okej, jo men visst.. Erkänn att ni också började dregla nu?
Det bara sipprar ur munnen på er va?
Ja, han har sina ideér och det där frågade han bara för att jag var sugen på räksallad förut idag..
Men bara för att jag är gravid och as jobbig så är jag inte äcklig!
Han skämtade, men ändå!
Det fick bli rostat bröd med philadelphia ost :) bara mmmm!!!
Elvisen sitter så klart på sin stol och tittar på oss, han väntar nog på sin kalkon!
Ni vet sån där rökt kalkon som man har på smörgåsen?
Det gillar våran lill kille skarpt!
Fast han har fått tuggben idag och det, det älskar han..
Nej, varför skriver jag så mycket varje gång?
Det kan nog förklara hur roligt jag har om dagarna nuförtiden här i väntan..¨
Nej, slänger upp en bild, tar en smörgås till, tar mig ett bad och sen, sen fortsätter jag med min bok :)



Vaddå, ska dom matas också?
Elvis är inte kräsen, han tar vad som finns :)
Haha, nej men visst är han söt. Här är han en liten bebis fortfarande charmtrollet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se älsklingen ja e inte så pjåkig ändå haha.. ja jätte lovar, nästa gång du e sugen på nått, så är det jag som fixar det direkt= ) Puss på dej<3

2009-03-23 @ 21:46:29
Postat av: Älsk

Se så pjåkig är ja inte.. jag jätte lovar, nästa gång du blir sugen på nått, fixar jag det direkt!! Puss på dej hjärtat

2009-03-23 @ 21:50:59
Postat av: Tessan

I LOVE U!!! Men vet du älsk, det är inte länge kvar nu! Skönt va? :) Jag älskar dig knäppis!

2009-03-23 @ 22:06:02
URL: http://lelvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0