ÄNTLIGEN ÄR HON HEMMA!!!

Ta det lugnt, jag ska inte skriva ett sju milt lång inlägg nu :P
haha, allt jag vill göra är att välkomna henne hem!



Detta är min favorit tjej som varit i Barcelona i 2 månader, och ÄNTLIGEN är hon hemma..
Nu kan jag föda utan problem, för nu har jag allt jag behöver för att må bra.
Hon ska ju bli gudmor till Knöddas, och har alltid varit den jag vänt mig till när livet inte velat som jag velat.
Hon har alltid funnits där för mig, och det känns så bra att nu är hon inom räckhåll..
Ett tag till iaf, för nu har hon fått smak för livet och vill antagligen testa på så mycket nytt som möjligt..
Så nu tänker jag njuta av varje stund jag får med henne..
Jag vet, låter lite som att hon vore kärleken i mitt liv, och på ett sätt är hon det!
ZANDRA VÄLKOMMEN HEM!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kan bara hålla med... ÄNTLIGEN är hon hemma, nu kanske jag slipper trösta dej när du är den mest "ensamma" personen i hela världen o "ingen" bryr sig om dej, men det gör inget vännen,jag älskar dej ändå. pusspuss

2009-03-18 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0