Trötta..

Ja, vi är skit trötta.
Vi har varit ute och gått ca en mil.
Det känns riktigt skönt måste jag säga..
Nu badar mina killar, den minsta killen var vaken under hela promenaden och är ändå inte särskilt trött!
Så då får han bada =)
Han fick mat innan, för han brukar bli jätte trött när han badat.

Ja, det var riktigt länge sen jag skrev nu, men jag vill så gärna ha nya bilder att visa upp, men det får bli i morgon när jag lagt in bilderna på mammas dator.
Så i morgon ska det fyllas på med lite bilder =)

Nu har älsk semester i 4a veckor och det känns jättebra måste jag säga.
Vi ska låna mammas husbil och åka till nån kust (älsk som planerar!!! Jag bara följer med :P )
Det ska bli mysigt, men eftersom Wille är så liten så blir det perfekt med mammas husbil =)

Nej, det var lite grann bara.
Bilder kommer förhoppningsvist i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0