Ska till moster..

Ja, vi ska följa med våran söta mormor till våran söta moster..
Och så får vi ju inte glömma våran söta  morbror Fredrik eller sjukt galna Freja och gamla och sura men underbart goa Lady.. :)
Nu har jag nyss duschat, tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag ringer mamma..
Många som säger att jag måste skriva lite oftare, så då får jag försöka med det :D


Lill killen var så trött igår, sjukt trött!
Han sov nästan inget på hela dagen igår, och så var vi på kalas hos Henric (Ronnies lillebror) på kvällen och då ska det ju pussas och kramas och tölas med honom så han var helt slut stackarn, men elak och ego som jag är så satte jag oss båda i badkaret när vi kom hem (Han blir ännu tröttare när han badat! :)) så där satt vi och myste och sjöng, och lekte båt.. När vi lekte båt så skjutsade jag honom fram och tillbaka men matglad som han är så åkte han inte förbi tutten obemärkt! Nästan så jag tror att han kunde känna lukten :)
För vips så satt han fast och åt som bara den.. Haha..
Då skrattade jag ganska gott, för det var jag inte riktigt beredd på..
Tänk att man kan gilla krubb så mycket..
Min michelino är mat glad så det räcker till för hela familjen :)
Iaf så somnade han vid elva och sov ända till halv fem och då var han hungrig må ni tro :)
Sen vaknade han igen halv nio..
Jag har en mycket snäll liten kille, och jag ska inte klaga..
Det är  många som säger att jag inte vet hur det är att ha barn, bara för att min lilla söta kille nästan aldrig gråter.
När han är hungrig så gnyr han lite, och jag är nöjd med det..
Jag tycker inte om när han gråter så jag slänger fram bröstet direkt, allt för min lilla kille..
Även fast jag inte direkt älskar att amma offentligt så gör jag det gärna så länge min sötnos är nöjd...
Jag tänker knappt på att det är bröstet ibland, för mig är det matmaskiner som ska vara leverans klara hela tiden..
Och vad gör man inte för sitt barn?
Lika roligt var det dock inte på Säffle martén när jag fick sätta mig i mamma och pappas raggar bil (trafikens dag!) där folk går runt och kolla på bilarna då det var ett par killar som stog bredvid vid en annan bil och låtsades ta kort på mammas bil men det var inte direkt diskret gjort eftersom dom såg ganska så skyldiga ut när jag vände mig och tittade eftersom det blixtrade.. Men det är lugnt, för jag hade en sjal över så det blottades inget, men dom tyckte säkert att det var skit kul..
Till och med tutt galne Ronnie ser det som matmaskiner för hur sexigt är det att ta på någons bröst som börjar spruta mjölk utav beröringen ?
Haha, ja inte ett dugg sexigt enligt mig..
Men men, killar är killar och det ligger väl i deras natur..

Oj, det blev ett långt inlägg, och mycket bröst..
Men så är det..

Föräldragruppen var förresten hel mysig, gud vad härligt att få sitta och prata om det som är det viktigaste i ens liv utan att någon tröttnar =)
Så jag längtar till hösten när vi ska träffas igen och tänk vad stora alla bebisar är då..
Då är min kille 5-6 månader :) Haha, gud..
Min lilla mys..

Nej, nu är det dags att ringa mormor, hon sliter väl i sitt hår av stress nu tänker jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0