Lysekil

Dit är vi på väg nu.
Vi har gått på Smögen bryggan och tillåt mig att säga att det var otroligt överskattat!
Hade förväntat mig mer än så, Ronnie skrattade och sa att nu hade jag ju iaf varit där!
haha.
Åt en  god räkbaguette iaf :)
Lill killen sover han, och är såå snäll.
Inga problem alls att ha med honom.
Tänk nästa sommar, när han kan gå och förstår lite mer. :)
Då blir det roligt.
Fast då hade vi ju att tänkt att jag ska jobba och Ronnie vara pappaledig.
Jag kommer ha grym seperations ångest, men vi vill inte slänga in honom på dagis så tidigt.
1 1/2 år får han gärna vara iaf.
Nu är vi framme, och jag hoppas jag hittar mig en fin klänning. :)
Nagellack har jag blivit lovad också :)
Haha..

Jag undrar vad Centrumgruppen har för adress?
Wille vill skicka ett vykort. :)

Nej, nu ska vi väl snart hoppa ur så dags att stänga av datorn igen.

Kram på er.

Inte en enda kommentar från någon annan än mamma.
Så alltså var det ingen i vanlig ordning som brydde sig.
Ingen hade något att säga.
Chockade ?
Det var det inte någon som visste va.
En enda kommentar hade betytt.
Ja, vad säger man?


Kommentarer
Postat av: Ananas

Vad vill du att man ska skriva då? Du ville ju inte att någon skulle tycka synd om dig skrev du ju. Klart att folk bryr sig men det är inte så enkelt att kommentera sånt kanske.



Det är tragiskt det som har hänt dig det kan man inte sticka under stolen med. Starkt av dig att bli den du är. Lite konstig är du ;), men det tror jag inte beror på vad du varit med om.



Jaja.. Hoppas ni har en skön semester iaf :)

2009-07-08 @ 18:43:41
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Ananas

Adressen till Centrum: Ekgatan 6 c kanske? 66431

2009-07-08 @ 18:53:19
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: linda

Hej, lika seg på att svara ja me ;) Hm mag bilder har de inte blivit så många tagna än men de kommer väll, du får gå in o kolla på våran lill kille på bloggen iställe ( looovar tusen gånger gulligare me en ul bild än en bild på min krit vita tjockis mage;) )Hoppas allt ä bra me er :) kraam

2009-07-08 @ 23:10:52
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: gaby

hej du. hoppas ni haft en skön semester!! å att allt e bra me er! kram

2009-07-10 @ 10:48:59
Postat av: Sara

Jättegulligt vykort! :D Vi är helt förundrade över hur snabbt Wille har lärt sig att skriva ;) underbarn! hoppas man får se er snart, du får komma när jag jobbar! hoppas ni njuter av semestern! kramar

2009-07-14 @ 22:41:11
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Malin

Typiskt, missade er två gånger igår. Vi skulle bara slänga skräp och köpa mjölk! Nåja, får försöka haffa er nästa gång!! Och tacka Wille för kortet, han är så duktig på att skriva, hihi...Ha en fin dag! Kramiz M

2009-07-17 @ 08:59:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0