Hur många

fingrar kan man få plats med i munnen?
Ja, det vet Wille pille snart. Han försöker nämligen få in alla fingrar, och så kväljs han och så försöker han igen.
Han ligger på soffan och pratar med pappa också :)
Mysprutten.
Idag har vi varit hos Ronnies mormor och käkat lite mat.
Och nu är vi hemma och bara tar det lugnt och skönt.
Även fast jag verkligen gått och längtat efter svalare väder så går jag runt i Ronnies tröja och är lite små frusen.
Men det är sådär mysigt bara.
Mys kläder rätt igenom.
Hur härligt som helst.
Haha, gud så han pratar :)
Idag tror jag att jag vill ta en kvällspromenad, som dock bör börja snart eftersom det är läggdags för den lille korven :)
Det är så gött när han skrattar så hela han kiknar, haha, han måste hämta efter andan ibland nästan.
Och så tycker han det är så roligt när man blåser på honom ifrån fötterna och ända upp.
Så söt.
Den lilla korven är verkligen mitt allt.
I morgon är det dags för sprutorna, och det gör ont i mig.
Ronnie får göra som Anna skrev, han får hålla i benen för ni som känner mig vet ju hur känslig jag är.
Och känner han min oro från början så gråter han nog bara för det.
Och det vill jag ju inte.
Jag har alltid varit känslig, men är jag extrem.
Jag kollar på Wille ibland och ögonen bara tåras.
Han är ju så vacker min lille sötnos.
Tänk att han är min, våran.
Vi har gjort honom!
Herregud, nu vet jag vad lycka är.
Jag har aldrig varit så lycklig.
Alla som har barn förstår vad jag menar.
Nu försöker lillprutten dra sig fram över pappas mage.
:)
Pappa tror att det inte är så länge kvar tills han kryper.
Bäst du ser upp Elvis!
Haha, tänk så chockad Elvis kommer bli när Wille kryper runt och drar honom i svansen och öronen!
Han bara pussas på lillebror nu, och är hur go som helst :)

Nej, dags för en promenix kanske.
Vad tror ni dom säger om det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0