Högklackade stövlar blev bekväma skor..

Ja, vi satt och pratade igår jag, Emma och Emelie (hon har inte barn.) om att vi längtar liksom till att få gå ut, inte för att dricka, festa loss för det anser vi att vi inte behöver göra men bara för att få göra oss i ordning, fixa håret och ha fina kläder på sig.
Standarden nu är ju mysbyxor och ett linne, så man är redo för att när som helst slänga fram mjölkmaskinerna.
Skorna måste ju vara gå vänliga så vi kan vara ute med våra godingar.
Vi älskar ju våra bebisar, självklart.
Men tänk vilken lyx att ha lite mascara på sig och borstat hår.
Igår letade jag efter min hårborste, men jag hittade den inte.
Frågade Ronnie när han kom hem, då låg den i mitt badrumsskåp!
Haha, jag duschar ju och lägger sen på lite deo sen får håret vara.
Vem har tid att reda ut mitt skat bo?
Sen insåg jag att jag har nog inte borstat håret dom senaste veckorna.
Haha.
Men jag tycker mer om att pussa på min lille kille, jag får väl helt enkelt hoppas på att Ronnie älskar mig lite även fast jag ser ut som ett skogstroll :P
Han har börjat förska sätta sig upp, och gud vad han brummar när han efter halva vägen drattar åt sidan.
Och så vänder han sig medvetet på mage, men när han ska därifrån sen så går det inte riktigt som han vill och då kommer det där brummandet igen.
haha, hel charmig.
Vi har fått tagit ur liggdelen i barnvagnen och lagt en madrass över sittdelen.
Han har växt ur den, och den skulle vi ju kunna ha tills han var ett halvår!
Pyttsan heller.
Men han ligger mycket skönare nu med kudde :)
Det ser så gött ut och jag skulle inte tacka nej till att byta med honom!
Hahaha..
Det är så mysigt att ligga i sängen länge på morgonen och bara mysa.
Han borrar in hela ansiktet och tar min hand lägger den under hakan och vi ska ligga så nära som möjligt!
Finns inget som slår det.

Nej, nu har han vaknat.
Dags att slänga fram mjölkisarna igen.
Om två veckor får han börja med smak portioner :)
Spännande..

Svarar på kommentarer senare :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: gaby

ne va kul.. så de e nu de böjar hända saker.. ja nu går de nog av bara farten, krypa. gå.. å innan du vet ordet av så vill han flytta hemifrån.. :) haha ne då, så fort kanske de inte går riktigt.. men nästan.. :) såg dig å emma ute förut me barnvagnarna å lille elvis.. tror iaf de va du. men ja va mitt upp i "lunchruchen" så ja han inte säga hej.. ha de gött nu. kram

2009-07-23 @ 13:38:19
Postat av: Mamsen

Klart att han älskar dig, "trölla på Mon" du vet. puss på er.

2009-07-23 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0