Nu.

Myser vi jag och min underbara fina älskling. :) jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Ananas

Ja, det är det första Linus gör i stort sett innan vi kliver upp. Sätter sig och klappar dessa små söta underbara händer. Linus sitter i stolen eller på golvet och diggar när Johan och jag dansar runt till musiken som strömmar ut ur radions högtalare. :)



Sen gillar han godnatt visor, men vilken varierar från kväll till kväll. Det märks vilken han vill lyssna från kväll till kväll för då blir han tyst och myser medan han lyssnar.



Astrid Lindgren- och djursångerna är också populära som vi spelar och sjunger om dagarna. Så musik verkar han gilla :)



Det är bara finfint med oss, hoppas det är det med er också. Det verkar det vara enligt bilderna iaf, trots att massa tänder pluppar upp. Ser ut som om Wille har massor nu :) Alla pluppar upp på en gång :)



Hoppas ni också får en god jul och myser gött i huset. Vardagsrummet ser fint ut iaf trots tvätten och sovgrejerna :) Vore trevligt att få se mer bilder från huset. Ni ser ut att ha det väldigt fint iaf. Antar att ni trivs som fisken i vattnet :)



Ha det gött i kylan!



Kramar

2009-12-19 @ 22:24:36
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0