Ska det va så ska det :)

haha, osch två ggr på en dag.
Men, jag känner ju en kändis (känner kanske inte, men vi har jobbat ihop lite grann :))
Fick en chock när jag hörde hennes namn på värmlandsnyheterna.
hahaha, Jenny och Vincent är numera jätte kändisar! :)

Haha, jag måste tacka Jannika och Marran för dom värmande orden! :)
Skönt att veta att ni inte gett upp hoppet om bloggen och mig :)
Jannika: Du har en gudomligt söt dotter!
Marran: Jag tycker det är så sjukt kul att du också ska ha en liten!
Men jag får dock hoppas på att du får en tjej, Wille har bara en tjej kompis och han (som är värsta charmören :)) säger att han vill ha fler. :)
Hahaha..
Men det ska bli himla kul iaf :)

Och nu undrar ni säkert varför jag skriver svar här så är det för att denna datorn är knäpp och det går inte alltid att svara.
Det liksom hakar upp sig bara jag tittar på kommentarsfältet! (kanske inte riktigt så, men ni förstår va? )
Så därför tar det ett tag innan jag svarar ibland.

Wille sover nu gott och jag hoppas han gör det ganska mycket under natten iaf :)
Han somnade utan ersättning idag med, så då måste väl min mjölk räcka?
hmm, kan det verkligen gå upp och ner sådär?
Får väl ta ersättning då om han verkar missnöjd, nu har vi ju iaf hemma ifall det skulle bli såhär igen.
Konstigt.
Jaja, ska väl vara glad över att amningen funkar?
Snart, snart är han ett halvår.
Den andra BVC tanten ville ju så gärna att jag skulle proppa i honom gröt men jag tycker inte det har känts riktigt rätt än.
Jag har ju testat ett par ggr och det är INTE det bästa som finns.
Och det bästa är ju att hel amma till dom är ett halvår.
Dom säger olika på mycket, men jag tror jag litar mer på min BVC tant :)
Jag tycker så mycket om henne.
Hon sa ju att om vi tröttnar på Wille nån gång så kunde vi släppa av honom hos henne :)
Han har charmat en del där.
Haha..
Vi fick en stor kram i torsdags.
Hon är så snäll...

Imorgon blir det till att köra en jäkla massa skräp, hoppas att det iaf känns som att vi bor strörre. :P
Nej, kankse dags att krypa ner bredvid charmisen den store och mysa lite medans charmisen liten sover.
Det har nog blivit max tre pussar denna veckan.

Ska försöka skärpa mig med uppdateringen :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Fast jag hoppas på en kille :P Jag vill undvika en brud till med mitt humör blandat med Coffes hahaha :P

2009-08-29 @ 16:38:04
URL: http://marielouiselindqvist.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag hoppas att jag kan helamma ett halvår och sen amma ett år minst om det går :)

2009-08-29 @ 23:06:28
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0