Bada..

Ja nu ska jag och Wille hoppa i badet.
Han brukar inte få bada på dagarna men han har bröst mjölk över hela sig.
Haha. Jaja så går det när han släpper precis när det rinner till.

Haha, jag solade solarium igår bara för att jag inte ville se död ut på Stinas dop i morgon, men nu är jag en röd tvättbjörn istället, men som är så blir man ju inte så röd i solarier så det värsta går att sminka över.
Ronnie sa i morse att jag såg trött ut pga ringarna runt ögonen! :)
hahaha, ja aldrig blir det som jag vill.
Men det hinner lägga sig lite tills det är dags i morgon klockan 3.
Ska bli spännande måste jag säga :)

Ronnie är och köper dop present och öl, han ska iväg och kolla på Hotwood ikväll.
haha, alltså gudfar Robert och hans band :)
Han ville inte, men ville ändå.
Ni förstår va?
Men, dom spelar på Casa Cheers äh vad de nu heter (Jag kan stolt säga att jag ALDRIG varit därinne!!!)
så det är ju gångavstånd, och det är skönt för både han och oss.
Han ville mysa ikväll, men jag är så trött så jag tänker lägga mig när Wille somnar.
Haha, rockig så på en lördag :)
Tycker om att ligga nära min goskille.
SÅ då kan han lika gärna göra nåt kul, han jobbar ju och sliter sig galen så det är han värd.
(Läser du detta älskling, så är jag fortfarande tröttare än dig! :P)

Nej, nu är nog badet klart.


Kommentarer
Postat av: Ananas

Vi mammor behöver egentid också. Men det känns inte rätt att vara utan det dyrbaraste i världen. ;) Idag var Linus på promenad med farfar alldeles själv. Jag var kvar hos farmor och höll på att dö av orolighet och stress. Det är så stressande att inte veta hur det går med den lille. De gick bara runt kvarteret och jag höll på att dö rent ut sagt. Det låter fjantigt, men har säkert med mitt kontrollbehov att göra.



Inte för att farfar inte klarar av honom utan jag vet själv hur frustrerad jag blir när Linus bara gråter och gråter utan att något duger. Och skulle han börja gråta så är det inte det lättaste att veta hur man ska bära sig åt när det inte är ens eget barn. Tyckte ju samtidigt synd om farfar ;)



Men det gick gallant! Samtidigt är det bra att lämna ifrån sig barnet till någon annan innan dagisstart för inskolningens skull. Men jag lär nog inte lämna ifrån Linus mer är den stunden vi är och handlar. Dagis vill jag inte ens tänka på :)



Men som sagt! Även vi mammor måste få ha kul utan att ha barnet med sig. Men det är svårt :)



Tycker ni gör rätt som köper hus även om det är mycket att renovera. Ni kommer säkert flytta till hus ändå så småningom om ni skulle köpa nåt här nere. Vi som sagt var ska köpa hus i framtiden eftersom det blir för litet om man ska ha ett barn till. Även fyrorna är små tycker jag.



Hade vi varit smarta hade vi flyttat till hus direkt så man slapp flytta igen :) Men det är rätt att vara efterklok. Men det är ändå mysigt och trevligt här nere. Var nog därför vi flyttade hit =)



2009-08-29 @ 20:58:51
URL: http://ananas.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0