ZzZzZzZzZ..

Så låter det inifrån sovrummet..
Det är en väldigt trött och sliten älskling som sover djupt.
Han hör inte ens tvättmaskinen :P
Och han brukar vakna av allt! Lätt väckt som attan..
Inatt har det inte blivit mycket till sömn, har haft så sjukt ont i ljumskarna, så när jag var tvungen att vända på mig så sträckte det i allt som var. Och inte blev det bättre av att den lille knött in sig i mitt är som jag har i ljumsken. (har haft ljumskbråck) och det gjorde ont, skit ont ärligt talat. När jag tog mig för ljumsken så låg det som en liten boll där, och då vågar man ju inte pressa tillbaka som när han ligger med rumpan på revbenen!
Och nu sträckte han sig :) Haha, gud längtar så innerligt på att han ska komma ut nån gång, men det måste ju bli bra tomt efter honom i magen! Jag är ju så van vid att han alltid rör sig när älsk smörjar magen på kvällarna, (oh no, då är det ju slut på det sköna magsmörjet också!!! Hmm, kanske det fungerar ett tag efter också :P ) han liksom jagar älsk eller också rör han sig så det ser ut som en riktig alien därinne... Haha..
Ja, men jag tror han gör sig bättre härute hos oss :)
Älsk ska följa med till barnmorskan idag, han har bara varit med en gång sen jag fick G, eftersom vi oftast har haft våra tider på torsdagar! Och då är ju inte han ledig..
Så vi får se vad fröken G säger idag, hon var ju nästan bomb säker på att hon inte skulle få se mig idag, menhör och häpna: Han har inte kommit ut än!!!
Hon inne på LAB sa förra veckan att Näe då, ja tror INTE att du kommer nästa vecka!
Här kommer jag :) Sikken överraskning va?
Åh, är det nånting som jag tycker är jobbigt så är det när man träffar folk, och dom säger men gud har du INTE fått än?
Jo då, magen har bara inte gått tillbaka än och ungen glömde vi hemma! SUCK..
Ta en snabb titt på magen, SER DET UT SÅ????
En grej att fråga när han är beräknad men jag avskyr verkligen frågan...
Jag menar det syns ju rätt bra på magen! Eller var jag så tjock före liksom?
GUD!!
Nej förlåt, jag bara har humör svängningar upp och ner.
Haha, knäpp jag vet :P
Nu ska jag väcka älsk för han ska med min käre far till stan!
Skulle nog ha väckt honom för en stund sen, men såg vad klockan var nu.. Oops, om en halvtimme ska dom åka liksom!
Jaja, tur att han är så fin som han är och kille, för då behöver han ju inte sminka sig och duschen tar han på fem min :)
Ha en bra dag :)



ja, inte behöver man vara snygg jämt!

Kommentarer
Postat av: Sara

nu är han snart ute vetdu ;) nu dröjer det inte! det är kris på centrum nu också.. efter nya schemat och vikariebanken så är det brist på delegerade vikarier och det är många sjukskrivna.. så nu får man jobba häcken av sig!! :) hehe tänkte bara ge dig en update.. ha de bra!

2009-04-03 @ 10:37:52
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Catrinen

SV: Tack det var lite lugnande ord.. :)



Hoppas allt går finfint med bebisen som snart kommer! :D

2009-04-03 @ 18:20:34
URL: http://catrinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0