På helspänn..

Ja, det är jag nu.
Ronnie har tagit med sig William och Elvis ut på promenad, jag orkade inte följa med.
Det gör så jädra ont än, plus go huvudvärk idag.
Och det känns så konstigt att inte William är hemma!
Och tänk om..
Nej, jag litar på Ronnie, klart han håller koll och ordning.
Det är ju skönt för dom alla att komma ut :)
Absolut med tanke på vädret.
Skulle verkligen jätte gärna ha följt med, det är ju så mysigt att gå allihopa :)
Men men, nu ska jag försöka vila och se om huvudvärken försvinner.
Ska försöka slappna av också :P
Det är första gången jag inte har William, och jag vet att han är ordentligt matad och ny bajsad men ändå.
Det är väl en känsla man lever med resten av livet härifrån och nu tänker jag..
Hoppas ni har en skön dag :)



Dessa tre är nu på uppdrag utan mig, hoppas dom har det bra :)
Tack och lov för telefoner!

Kommentarer
Postat av: Papps

Hej hjärtat! Tack för förtroendet haha... Promenaden gick hur bra som helst! William sov nästan hela tiden, va kanske vaken i tio minuter ock kollade läget lite; )

Elvisen va hel nöjd och fick gå på ställen han aldrig varit på förut, massa härliga dofter= )

Puss&kram på dej världens bästa bejb!!

2009-04-21 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0