En jätte härlig dag :)

Idag har det varit en grymt härlig dag.
Morgonen började som vanligt fast vi väckte aldrig William idag.
Älsk åkte iväg och klippte sig halv tio så då tyckte jag att vi kunde ligga och mysa lite i sängen innan han ville äta :)
Sen gick vi upp och väntade på papps så vi kunde äta frukost nån gång!
Papps kom vid 11, då käka vi och sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för dagen.
Sen började dom borra i grannens lägenhet så då gick vi ner till leksaksaffären och hälsade på gammelmormor och farmor :) Där satte vi oss i solen och käkade glass och njöt .
Vi gick himlabacken hem också, och det gick faktiskt bra!
Gjorde inte så ont..
Svärmor erbjöd sig att köra hem mig, men nej jag ville också gå :) Tack ändå  Mia.
Nu sitter vi och tittar på tv.
Har ätit och nu myser vi :)
Så här ser mina fina killar ut just nu.

 

Mysigt va?



Man kan inte motstå att smyg pussa på dom :)

Kanske hinner vi med en promenad till innan vi lägger oss :)


God Natt och Sov Så Gott..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men ÅÅH så söt :)

2009-04-17 @ 19:58:44
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad söta killar!!! kramiz M

2009-04-19 @ 23:16:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hopp!



Vilken liten söting han är!

Så roligt när du och Anna lägger upp kort på era små älsklingar!



Jo dagarna tickar iväg nu, fst de känns som de e ganska länge kvar ändå..



Hoppas familjen mår bra =)!



Kramen





2009-04-19 @ 23:42:08
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0